همکاری مساجد محلات ری و قیام در تهیه جهیزیه برای نوعروسان/شبکه‌سازی مساجد جدی گرفته نمی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علم‌الهدی با بیان اینکه شبکه‌سازی مساجد هیچ گاه جدی گرفته نشد، گفت: البته چندی سالی است به صورت خودجوش با همکاری مساجد محلات ری و قیام در تهیه جهیزیه برای نوعروسان فعالیت می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالهادی علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسین (ع) در دهه سوم محرم همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی در مسجد حضرت زهرا (س) (واقع در تهران، خیابان ری، خیابان شهید رضوی) برگزار می شود، اظهار کرد: پس از اتمام نماز جماعت، مراسم عزاداری در فضای باز این مسجد برگزار می شود و اعضای پایگاه های بسیج خواهران و برادران در رعایت شیوه نامه های بهداشتی تلاش می کنند.

 

امام جماعت مسجد الزهرا (س) در ادامه درباره نحوه همکاری و تعامل این مسجد با سایر مساجد محله ری، گفت: متاسفانه شبکه سازی مساجد هیچ وقت از سوی مسئولان جدی گرفته نشد که به همین دلیل هیچ گاه آمار دقیقی در زمینه کمک مومنانه مسجدی ها به نیازمندان در زمینه ارزاق، پوشاک، وام، درمان و ازدواج وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: ما چندی سالی است با محوریت مسجد حضرت زهرا (س) به صورت خودجوش زمینه همکاری مساجد محلات ری و قیام را در زمینه تهیه جهیزیه برای نوعروسان مهیا کردیم که با مشارکت خوب اهالی این مساجد و خیران به ویژه از میان بازاریان تهرانی، هر سال بیش از صد جهیزیه به دست نوعروسان می رسانیم.

 

علم الهدی ادامه داد: همکاری مساجد محلات ری و قیام در دوره شیوع ویروس کرونا نیز تداوم یافت که هم در زمینه ضد عفونی کردن این محلات و هم در زمینه شناسایی کسانی که طی بیست ماه اخیر از نظر معیشتی دچار مشکل شدند و در اجرای طرح شهید سلیمانی محقق شد.

کد خبر 1090018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha