تخصیص اعتبارات محمدشهر به خوسف پیگیری شود

آخوندی گفت: اعتبار شهرداری محمدشهر برای مردم است و شورای نظارتی استان برای تخصیص این اعتبارات به شهرداری خوسف و یا دهیاری ها باید پیگیری های لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی آخوندی» امروز (9 شهریور) در دیدار اعضای شورای شهر و بخش های شهرستان خوسف با اشاره به منحل شدن محمدشهر خوسف به شهر و توزیع اعتبارات شهرداری آن به شهرستان خوسف، اظهار کرد: شورای نظارتی استان باید در این خصوص تصمیم بگیرند تا این اعتبارات از استان خارج نشود چراکه اعتبار موجود شهرداری محمدشهر بر اساس آمار جمعیتی مردم شهرستان اختصاص یافته و اعتبارات به مردم اختصاص دارد نه شهرداری، لذا این اعتبارات باید به شهرداری خوسف اختصاص یابد.

 

فرماندار خوسف در ادامه به بحث تعطیلی و تجمیع مدارس دوره اول متوسطه اشاره کرد و گفت: شرایط اجرای این کار در شهرستان امسال به دلیل موقعیت اجتماعی هنوز مهیا نیست و در این خصوص مدیرکل آموزش و پرورش و استاندار باید تصمیم گیری کنند.

 

آخوندی با اشاره به اینکه برای تکمیل بیمارستان خوسف پیگیری های زیادی انجام شده است، گفت: پیمانکار بیمارستان باید خلع ید و یا خاتمه پیمان شود چراکه تاکنون پیمانکار از وظایف خود سرپیچی کرده است، طبق گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی خاتمه پیمان در حال انجام است وطبق قانون کارها پیش می رود، اما متاسفانه کار بیمارستان معطل روند قانونی مناقصه و پیمانکار است.

 

وی به پروژه فاضلاب خوسف هم گذری زد و افزود: منتظریم پروژه های سربیشه و بیرجند به اتمام برسد تا ردیف اعتباری فاضلاب خوسف بعد از پیگیر ها به شهرستان خوسف اختصاص یابد.

 

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه در کویر لوت بیشترین شهید امنیتی و نظارتی را داشته ایم، افزود: برای این کویر باید در بُعد امنیتی امکانات خاصی اختصاص یابد.

 

 

کد خبر 1090031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha