۳ پروژه شهری قرچک با حضور معاون استاندار به بهره برداري مي رسد

شهردار شهرستان قرچک گفت:۳ پروژه شهری قرچک با حضور معاون استاندار و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان قرچک به بهره برداري مي رسد.

‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محسن خرمی شریف شهردارشهرستان قرچک در جمع خبرنگاران و بمناسبت هفته دولت، در این خصوص اظهار کرد: پروژه آرامستان قرچک پیشرفت خوبی دارد و مسیر دسترسی آن آسفالت و آماده بهره برداري است و بعد از افتتاح رسمی مراحل اجرای ساختمان های اداری، سالن تطهیر، قطعه بندی قبور و احداث فضای سبز آغاز خواهد شد.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: جاده آرامستان قرچک یکی دیگر از پروژه های مهم مدیریت شهری است که به طول 6500 متر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی و جاده دسترسی رودخانه لات‌آجی قرچک نیز به بهره برداري خواهد رسيد ، گفت: عملیات دیوارکشی و بهسازی رودخانه لات‌آجی با 422 متر طول و 12 متر عرض با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و خیابان کنارگذر رودخانه با 6 متر عرض و 422 متر طول و بیش از 830  میلیون تومان اعتبار صرف شد که 360 میلیون تومان برای آسفالت، 400 میلیون تومان برای جدول گذاری و 70 میلیون تومان برای زیرسازی نیز توسط معاون استاندار به بهره برداري خواهد رسيد.

خرمی شریف از افتتاح پارک  پارس سرام خبر داد و افزود: این پارک به تازگی احداث شده و شامل امکانات رفاهي است که به مساحت ۲ هزار مترمربع و کف پوش ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

شهردار قرچک در پایان از بازدید ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از مجتمع پردیس سینمایی خبر داد و گفت: مهندس چراغعلی معاون استاندار در سفر به شهرستان قرچک به صورت ویژه از پروژه بزرگ پردیس سینمایی بازید خواهد کرد تا در جریان این پروژه 10 هزار مترمربعی با زیربنای یک هزار مترمربع  که شامل بخش‌های فرهنگي، هنری و تفريحي است قرار گیرد.

کد خبر 1090046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha