خون شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

ساجدی‌پور با اشاره به اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی را تضمین کرده و رمز ماندگاری آن است گفت: اگر امروز در کشورمان شاهد امنیت و آرامش هستیم، به دلیل خون شهیدان گرانقدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «محمد ساجدی‌پور» امروز (سه شنبه ۹ شهريور) در دیدار با خانواده شهید علیرضا باغبان‌زاده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای گرانقدر ما با از خودگذشتگی، کیفیت زندگی خود را افزایش دادند.

 

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید شمال خوزستان به جایگاه و نقش شهدا اشاره کرد و افزود: خون شهدا انقلاب اسلامی را تضمین کرده و رمز ماندگاری آن است.

 

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، یادگاران شهدا هستند و احترام و سرکشی از آنها وظیفه همه ما است اذعان کرد: اگر امروز در کشورمان شاهد امنیت و آرامش هستیم، به دلیل خون شهیدان گرانقدر است.

 

ساجدی‌پور تصریح کرد: امید است منتخبان مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و دیگر مسئولان، با ارائه خدمت به مردم و کشور، پاسدار خون شهدای گرانقدر به ویژه شهید باغبان‌زاده باشند.

 

«حجت‌الاسلام سید فضل‌الله معنوی» نیز عنوان کرد: دشمن طی سال‌های اخیر به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات بود اما شهادت شهید باغبان‌زاده سند محکمی بر حقانیت ادعای مردم سالاری و توجه به مردم شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید قاسم حمید شمال خوزستان بیان کرد: شهید باغبان‌زاده زندگی خود را صرف نظام کرد و به مرگ باعزت دست یافت.

 

در ادامه خانواده شهید باغبان‌زاده به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی این شهید پرداختند.

 

شهید علیرضا باغبان‌زاده از شهدای پلیس راهور نیروی انتظامی ۲۹ خردادماه سال جاری در حین انتقال صندوق‌های اخذ رای مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول بر اثر سانحه هوایی برای بالگرد حمل عوامل صندوق سیار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1090080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha