سالن چند منظوره پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد

امروز ۹ شهریور ماه هم زمان با هفته دولت سالن چند منظوره  فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۹ شهریور ماه هم زمان با هفته دولت سالن چند منظوره  فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد.



«اصغر مکارم» در حاشیه این مراسم، گفت: این سالن چند منظوره از جمله مصوبات سفر معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در اسفند 98 است که عملیات احداث و تجهیز آن با اعتبار 7 میلیارد تومان به اتمام رسید.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب که  فراهم کردن امکانات رفاهی دانشجویان اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: بهره برداری از این طرح مهم فرهنگی ورزشی  نفش زیادی در ارتقای نشاط اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشجویی دارد و بخش زیادی از نیازهای دانشجویان به دسترسی امکانات ورزشی برطرف می شود.


وی با اشاره به این که کل زیر بنای این مجموعه ورزشی قریب 550 متر مربع است، افزود: بیش از 7 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز این مجموعه فرهنگی ورزشی هزینه شده است.


مکارم ابراز کرد: به دلیل تقارن آغاز عملیات اجرایی این سالن چند منظوره با هفته وحدت و همچنین اهانت به پیامبر اعظم (ص) در کشور فرانسه در سال 1399، بنابراین سالن به نام پیامبر اعظم (ص) نامگذاری شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه عنوان کرد: در این دانشگاه یکهزار و 150دانشجو در رشته های پزشکی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، مهندسی بهداشت محیط، بهداشت عمومی، هوشبری و علوم آزمایشگاهی مشغول به تحصیل هستند و 550 دانشجو در خوابگاه های کوثر و شاهد اسکان دارند و از امکانات صنفی و رفاهی استفاده می کنند.

کد خبر 1090085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha