تقدیر فهمای اراک از نماینده مجلس/ کانون های مساجد پیشتاز در عرصه فرهنگی هستند

مدیر کانون شهید احمد گلمحمدی و اعضای هیات امنای مسجد صاحب الامر از نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی - شهرستان اراک(کوی صالح آباد) به همراه هیئت امناء مسجد حضرت صاحب الامر(عج) با حضور در دفتر دکتر محمدحسن آصفری نماینده مجلس شورای اسلامی با اهداء لوح تقدیر و هدایا از ایشان تجلیل و قدردانی کردند.

 

این تقدیر به منظور پیگیری در امر آب رسانی به ساکنین منطقه کوی صالح آباد اراک بود.

 

در این جلسه اعضای هیئت امناء مسجد صاحب الامر(عج) از نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری طرح جامع شهر اراک و اضافه شدن منطقه کوی صالح آباد به محدوده شهری شدند .

 

«محمدحسن آصفری» نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از هیئت امناء مسجد گفت: ما خادم ملت هستیم و انشاءا... بتوانیم در آینده خدمات ارزنده ای به مردم شهر اراک و استان ارائه نمائیم

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته ظرف چند روز آینده شاهد تعریض خیابان اصلی این منطقه هستیم و با حضور رستمی وزیر راه و شهرسازی در کابینه دولت سیزدهم امیدواریم این منطقه هر چه زودتر به محدوده شهری اضافه شود تا ساکنین کوی صالح آباد مشکلاتشان برطرف گردد .

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: بنده با تمام توان در راستای کمک به کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالیت های فرهنگی تلاش می کنم.

کد خبر 1090094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha