پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه رونمایی شد

پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و جمع دیگری از مسوولان استان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پوستر چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه در حاشیه یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی  کردستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و جمع دیگری از مسوولان استان رونمایی شد و حکم دبیری این کنگره هم به امام جمعه شهرستان قروه ابلاغ شد.

 

 

فرماندار شهرستان قروه در این جلسه با اشاره به اینکه این دوره از کنگره شعر عاشورایی ۱۱ مهر سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم در این دوره کنگره شاهد حضور پررنگ مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان باشیم.

 

 

حسین الماسی با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی دارای ظرفیت‌های فراوانی است، اضافه کرد: آشنایی شیفتگان فرهنگ متعالی عاشورا با صفات و فضائل امام حسین (ع) و یاران وفادارش، اشاعه فرهنگ و ادبیات آئینی عاشورایی و شناسایی و تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر فرهنگی و ادبی مرتبط با عاشورا از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

 

 

فرماندار شهرستان قروه با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریوماه سال جاری است، گفت: به منظور ارسال راحت و آسان آثار، اپلیکیشینی در این راستا طراحی شده است.

 

 

الماسی اضافه کرد: در بخش ویژه شعر کنگره با موضوع دفاع مقدس و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به زبان های فارسی، کوردی و ترکی نیز آثار پذیرفته می‌شود.

کد خبر 1090106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha