مدیران همواره روحیه انقلابی داشته باشند

حجت الاسلام دیباجی بهترین عبادت را خدمت به بندگان خداوند دانست وگفت: مدیریت جهادی و روحیه انقلابی را مدیران باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛سید «محسن حسینی دیباجی» در آئین معارفه مسئولان جدید بسیج هنرمندان و بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با تأکید براینکه مدیران باید همواره به خداباوری توجه ویژه داشته باشند گفت: خداباوری باعث می شود تا انسان ها خود را از غیر خداوند رها کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین با بیان اینکه مدیران باید همواره روحیه انقلابی نیز داشته باشند اضافه کرد: بهترین عبادت خدمت به بندگان خداوند است و خداوند کسی را که به بندگان کمک می کند دوست می دارد و مدیریت جهادی و روحیه انقلابی را مدیران باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

در ادامه جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه انسان باید همواره مراقب اعمل و رفتار خویش باشد و خود را در محضر خداوند ببیند ادامه داد: تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است و همه باید در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی بکوشیم.

 

سرهنگ «منصور شوقانی» ترویج فرهنگ بسیجی با استفاده از ظرفیت های هنر را یکی از وظایف مسئول جدید بسیج هنرمندانعنوان کردوافزود: جانشین بسیج جامعه پزشکی نیز به ارتقای اخلاق در جامعه پزشکی باید توجه ویژه داشته باشد.

 

در پایان این مراسم از «احمدی» در بسیج هنرمندان قدردانی شد و آقای «مرتضی دهرویه» به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان انتخاب شد.

 

 همچنین از«عباس انتظاری» به پاس زحمات در پست مسئول بسیج جامعه پزشکی تقدیر شد و «ابوالفضل منشی زاده» به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی استان سمنان معرفی شد.

کد خبر 1090110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha