​به کارگیری از ظرفیت مصلی آزادشهر  برای مهار اپیدمی کرونا

​حجت الاسلام شهابی گفت: در محیط مصلی علاوه بر اجرای طرح ملی واکسیناسیون نسبت به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عین الله شهابی» صبح امروز (چهارشنبه 9 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مصلی خاتم الانبیا شهرستان آزادشهر از آغاز اپیدمی کرونا برای کاهش آلام و دغدغه های مردم به کارگیری شد.

 

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این مصلی انجام شد می توانیم به مواسات و کمک های مومنانه، تولید ماسک و گان برای بیماران کرونایی و کادر درمان اشاره کرد.

 

حجت الاسلام شهابی بیان کرد: آغاز اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا شاید به عنوان نخستین مصلی کشور از ظرفیت مصلی خاتم الانبیا شهرستان آزادشهر استفاده شد و در حال حاضر این مکان به عنوان پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا درنظر گرفته شده است.

 

وی افزود: همچنین در محیط مصلی علاوه بر اجرای طرح ملی واکسیناسیون نسبت به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی اقدام می شود.

 

این مقام مسئول متذکر شد: چه در موقعیت های بحرانی و چه در موقعیت‌های غیر بحرانی تلاش کردیم در کنار مردم باشیم و در این ایام گروه‌های جهادی مسکن ساز را نیز راه‌اندازی کردیم که در مناطق محروم حضور پیدا می‌کند.

 

حجت الاسلام شهابی افزود: این گروه های جهادی با بهره‌گیری از ظرفیت خیران نسبت به مرمت و ساخت خانه‌های اقشار کم درآمد که توان مرمت و یا ساخت منزل را ندارند اقدام می‌کنند.

 

کد خبر 1090191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha