«سیدمسعود حسینی» شهردار همدان شد

نظری گفت: «سیدمسعود حسینی» با ۱۰ رای از سوی اعضای شورا شهر همدان به عنوان شهردار همدان انتخاب شد.

«سعید نظری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  اعضای شورای شهر با رای اکثریت خود "سیدمسعود حسینی" را به عنوان شهردار همدان انتخاب و معرفی کردند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: در جلسه بررسی گزینه های مورد نظر برای انتخاب شهردار، حسینی با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۱ رای اعضای شورای اسلامی شهر همدان، به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

 

 وی ادامه داد: از مهمترین اهداف انتخاب شهردار توسط شورای منتخب، اجرایی شدن شهر و شهرداری الکترونیک، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و مجوزها به شهروندان و اجرای عدالت شهری و توزیع متوازن منابع در مناطق مختلف شهری بوده که باید مد نظر شهردار منتخب قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: شفافیت در مدیریت شهری، توجه خاص به بافت‌های فرسوده، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارتقای زیست محیطی، لزوم تهیه پیوست‌های مطالعاتی دقیق و کارشناسی برای پروژه‌ها نیز در فرایند انتخاب شهردار مد نظر منتخبان دوره ششم شورا قرار داشت.

 

نظری گفت: نامه و مصوبه انتخاب شهردار جدید همدان به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری شهرستان ارایه شده که پس از سیر مراحل قانونی و معرفی به وزارت کشور، حکم انتصاب شهردار همدان صادر خواهد شد.

 

نظری افزود: انتظار داریم شهردار جدید همدان براساس برنامه ارایه شده و کار و تلاش جهادی، ضمن تلاش برای رشد و توسعه شهر و خدمت رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان، پاسخگوی مطالبات جمعیت ۶۰۰ هزار نفری مرکز استان در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت های مناسب رفاهی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر باشد.

 

گفتنی است، شورای اسلامی شهر همدان دارای ۱۱ عضو اصلی و هفت عضو علی البدل دارد.

 

 

کد خبر 1090218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha