باند کلاهبرداری مالی نرم افزار همسریابی در کرج منهدم شد/ سه متهم شناسایی و تحویل دادسرا شدند

سرهنگ جلیلیان در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف یک پرونده کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با فریب عضویت در سایت همسریابی گفت: این باند کلاهبرداری مالی نرم افزار همسریابی در کرج منهدم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ رسول جلیلیان» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف یک پرونده کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با فریب عضویت در سایت همسریابی گفت: این باند کلاهبرداری مالی نرم افزار همسریابی در کرج منهدم شد. 

 

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: بنابر مراجعه شهروندی به پلیس فتا مبنی بر اینکه حساب بانکی وی به صورت اینترنتی طی چند مرحله برداشت شده است، موضوع این پرونده به جریان افتاد.

 

وی اظهار کرد: در جریان اقدام نیروهای انتظامی مشخص شد که یک باند سه نفره نرم افزایی با عنوان صیغه یاب در شبکه های اجتماعی برای کاربران مواردی را ارسال و آنان را مجبور به نصب بدافزار می کردند.

 

وی با اشاره به دستگیری سه متهم در این پرونده کلاهبرداری ادامه داد: طی مراحل تحقیقاتی مشخص شد که در تلفن همراه بدافزاری با پرداخت تنها ۲ هزار تومان آدرس و مشخصات همسر انتخابی برای کاربران را نمایش می داد.

 

رئیس پلیس فتا استان البرز خاطرنشان کرد: شهروندان نباید فریب تبلیغات دروغین افراد سودجو را در فضای مجازی بخورند و با اعتماد بی جا، اطلاعات شخصی خود را به ویژه حساب بانکی را در اختیار دیگران قرار دهند. 

 

 

 

کد خبر 1090226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha