دشمن تنها زبان قدرت و زور را می‌فهمد/ سردار سلیمانی یک سمبل برای نیروهای مسلح است

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن تنها زبان زور را خوب می فهمد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بازوان قدرتمند نظام مقدس الهی و با یک واسطه سرباز امام زمان(عج) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (10 شهریور) در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل پدافند هوایی شرق کشور که به مناسبت 10 شهریور روز پدافند هوایی صورت گرفت، اظهار کرد: نیروهای مسلح در سطح جهان از جهت تعلیمات نظامی و تکنیک و تاکتیک نظامی مشابه هم هستند، اما در عین حال همه این تشابه؛ به خاطر جهت گیری هر کشور که برگرفته از فکر و عقیده آنها است، کاملا با هم تفاوت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح نظام های کمونیست شرقی و یا لیبرال دموکراسی غربی جهت گیری آنها به دلیل اینکه برگرفته از شهوت و شکم پرستی و طمع است، براساس تنازع بقاع حیوانات است، افزود: طبق این تفکر و به تعبیر خود غربی ها در این دیدگاه فکری انسان گرگ انسان است، اما در جمهوری اسلامی ایران موضوع کاملا متفاوت است و اندیشه و تفکر جهان بینی توحیدی است و این نیروی مسلح، برای این مسلح شده است که آفت و انسان کش ها را از بین ببرد.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در دیدگاه اسلام و نظام توحیدی سخن از برادری و ایثار است، اینجا نیروهای مسلح خود را فدای ملت می کنند، افزود: سلاح دشمنان در واقع ساتور شرارت و آدم کشی است اما سلام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی چاقوی جراحی است که با بیرون ریختن غده های سرطانی، تن انسانیت از تجاوز و تعدی و گناه و شرک سالم شود و این در راستای وعده الهی است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه وعده الهی است که انسان کامل ظهور می کند و همه انسانها را سر سفره برادری می نشاند، افزود: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران حافظ جان و آبروی انسانهاست و این یک عبادت است که بالاتر از آن وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از سرباز تا امیر همه برای عقیده شان می‌جنگند، در حالی که غربی ها سلاح بر می‌دارند و حافظ شکم و شهوت عده ای مستکبر هستند که به خاطر این کار دستمزد می‌گیرند، افزود: متاسفانه در جهان عدالتی بین ثروت وجود ندارد و 99 درصد ثروت جهان در دست عده ای است که تنها یک درصد از جمعیت جهان را تشکیل میدهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دست نشانده های سرمایه داری در جهان علیه ملت های مظلوم و حتی ملت خودشان، در هر مکانی که زورشان برسد، مردم را می کشند و یا تحت سلطه خود قرار می دهند، افزود: امروز می بینیم در دنیا برخی از مزدوران آدمکش، خارج از نیروهای مسلح دنیا به صورت شرکتی عمل کنند، این افتضاح اندیشه است که بشر پول بگیرد و آدم بکشد.

 

آیت الله عبادی افزود: جایگاه و فلسفه کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از انسان بسیار کار ارزشمندی است که در واقع آفات شجره انسانیت را از بین می برید.

 

وی با اشاره به بخشی از نامه سردار حاج قاسم سلیمانی به فرزندش که در آن نوشته بود: «من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن»، گفت: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حاج قاسم هستند و او یک سمبل برای نیروهای مسلح است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز در یک مقطع حساس قرار داریم، چراکه دنیا به این نتیجه رسیده که تا بشر گرفتار این وحشی ها باشد، همچنان خونریزی خواهد بود، گفت: این وحشی های خونخوار حد و مرز ندارند و به هر چه دست پیدا کنند بدتر از مغول ها عمل می کنند و با کشتن زن و بچه مردم کشورها را اشتغال می کنند و مردم آواره می شوند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن تنها زبان زور را خوب می فهمد، افزود: این نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اند، که بازوان قدرتمند نظام مقدس الهی و با یک واسطه سرباز امام زمان(عج) هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1090254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha