مدیران مناطق گزارش درآمد را به طور مستمر ارائه کنند/ افراد نخبه و توانمند به دولت سیزدهم معرفی شوند

صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه ۱۰ شهریور به مدیران مناطق گزارش درآمد را به طور مستمر ارائه کنند از قول شهردار جدید کلانشهر کرج و ضرورت معرفی افراد نخبه و توانمند به دولت سیزدهم اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های چهارشنبه ۱۰ شهریور به مدیران مناطق گزارش درآمد را به طور مستمر ارائه کنند از قول شهردار جدید کلانشهر کرج و ضرورت معرفی افراد نخبه و توانمند به دولت سیزدهم اختصاص یافت. 

 

روزنامه جام جم در چاپ این شماره از روزنامه به سخن نماینده ولی فقیه استان البرز در خصوص معرفی افراد شاخص و دارای قابلیت به رئیس جمهوری و حرکت استان البرز در مسیر توسعه اقتصاد دانش بنیان اختصاص یافت. 

 

روزنامه اقتصاد البرز نیز از قول سرپرست شهرداری کرج آورده است که مدیران مناطق گزارش درآمد را به طور مستمر ارائه کنند همچنین این روزنامه از قول معاون رئیس جمهوری در مسجد جامع رجایی شهر کرج به مناسبت هفته دولت آورده است: از مردم انتظار داریم برای حل معضلات اقتصادی صبر کنند. 

 

روزنامه پیام سپیدار نیز از قول دکتر حدادی در جریان افتتاح هفته دولت آورده است: بنیاد مسکن به وظائف خودعمل کند همچنین گزارشی با عنوان دریاچه سدطالقان در حصار زباله ها اختصاص یافته است. 

 

 

 

کد خبر 1090271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha