دکتر پورابراهیمی از ستادکانون های مساجد و خبرگزاری شبستان استان کرمان بازدید کرد

دکتر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور با حضور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان استان در جریان آخرین عملکرد این ستاد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور، چهارشنبه(۱۰ شهریور) با حضور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان استان در جریان آخرین عملکرد این ستاد قرار گرفت.

 

دکتر پورابراهیمی از بخش های مختلف ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان بازدید کرد.

 

 

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در این دیدار گفت: استان کرمان در رویداد ملی فهما، در رواق سرود و ترنج(هنرهای تسجمی) خوش درخشیده است.

 

 

وی با بیان اینکه کرمان از جهت دارا بودن ظرفیت های فرهنگی و هنری، استانی بکر است؛ از نگاه مثبت مسئولین از جمله دکتر پورابراهیمی به مجموعه ستاد کانون های مساجد قدردانی کرد.
 

 

در این دیدار که علی شمس نیا از خیرین کرمان حضور داشت، از همکاری وی با ستادکانون های مساجد قدردانی شد.

 

 

دکتر پورابراهیمی همچنین با حضور در دفتر استانی خبرگزاری شبستان ضمن قدردانی از تلاش های این رسانه گفت: عملکرد خبرگزاری شبستان در استان کرمان قابل تقدیر است.

 

 

وی افزود: خبرگزاری شبستان جزو خبرگزاری های خیلی خوب است که همزمان با مأموریت های اصلی خود در حوزه اطلاع رسانی فرهنگی و دینی؛ موضوعات مهم مرتبط با نیازهای مردم را هم پوشش می دهد و رصد و پیگیری بنده این است کارهای خیلی خوبی توسط خبرگزاری شبستان در استان کرمان صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1090279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha