خدمت به مردم بالاترین و والاترین عبادت ها است

حجت الاسلام سپهوند، خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و گفت: خدمت خالصانه، جهادی و در سایه روحیه انقلابی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(10شهریور)، در دیدار با سرپرست شهرداری ازنا ضمن تبریک انتصاب سرپرست شهرداری و تقدیر از زحمات شهدار سابق ازنا، اظهارداشت: خدمات شهرداری به جهت تنوع و فراوانی  و پرمراجعه بودن این دستگاه از دیگر سازمان ها و دستگاه ها بیشتر است و به نوعی با تمامی طیف های مختلف مردم  سر و کار دارد.

 

امام جمعه ازنا خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

 

وی قانونمندی و تبعیت مطلق از قانون، اولویت بندی طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی ، تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهروندان، تکریم ارباب رجوع در شهرداری و تکمیل پروژه های ناتمام را از سپرست جدید شهرداری ازنا خوستار شد.

 

در ادامه اسدالهی، سرپرست شهرداری ازنا نیز ضمن تأکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهر وشهروندان، تلاش برای تحقق اهداف توسعه ازنا و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را از جمله برنامه های شهرداری ازنا اعلام نمود و بر توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی شهر، تاکید کرد.

 

کد خبر 1090288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha