اجرای رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان دو در کردستان

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان از اجرای رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان دو در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اصغر عبدی‌فر مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان در نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کردستان اظهار کرد: به منظور حمایت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان دو همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به زمان اجرای این پویش بیان کرد: 23 شهریور ماه امسال زمان برگزاری پویش همکلاسی مهربان دو در سطح کشور و استان خواهد بود.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری شهرستان‌ها و مناطق برای جلب مشارکت خیرین برگزار و در مرکز استان یک برنامه نمادین پیش بینی خواهد شد.

 

عبدی‌فر با ارائه گزارشی از کمک‌های مومنانه این حوزه در سال گذشته ارائه کرد و گفت: در سال 99 کمک هایی به ارزش 3 میلیارد تومان جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، نقدی و غیره بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه در سه ماهه سال جاری نیز مبلغ 300 میلیون تومان به همین منظور جمع آوری شده است، اضافه کرد: گروه‌های جهادی نیز در حوزه‌های مختلف از جمله طرح هجرت و با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید و همچنین طرح شهید سلیمانی به جامعه پزشکی کمک می‌کنند.

کد خبر 1090305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha