آموزش نقش بسیار مهم و اساسی در ارتقاء سطح دانش و آگاهی مردم دارد

پناه گفت:توانمند سازی و آموزش نقش بسیار مهم و اساسی در ارتقاء سطح دانش و آگاهی مردم دارد و قطعاً امروز در بحث آموزش و کتابخوانی همه می بایست به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم پاسخگوی جامعه هدف خود باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید رضا پناه» امروز(۱۰ شهریور) در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری با سازمان کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تشکر از حوزه اجتماعی و فرهنگی این اداره کل در خصوص پیگیری این تفاهم نامه گفت:اعتقاد داریم که توانمند سازی و آموزش نقش بسیار مهم و اساسی در ارتقاء سطح دانش و آگاهی مردم دارد و قطعاً امروز در بحث آموزش و کتابخوانی همه می بایست به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم پاسخگوی جامعه هدف خود باشیم.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اظهارکرد: امیدواریم با ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در سطح کارگاه ها ،واحد های تولیدی و صنعتی و جامعه کارگری و کارفرمایی استان شاهد هر چه بیشتر افزایش بهره وری باشیم.

 

وی گفت:نگاه ما در حوزه های تخصصی این اداره کل از جمله روابط کار، کار و تامین اجتماعی، مرکز تحقیقات و تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار، ترویج فرهنگ تعاون پیگیری و بحث نیاز های آموزش جامعه کارگری،کارفرمایی، تعاونگران و کارگاه های استان است.

 

پناه ادامه داد:به صورت پیوسته آموزش های ایمنی و تخصصی را رصد می کنیم و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های کارشناسی و علمی کتابخانه های عمومی استان نیز در این خصوص بهره مند شویم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: اعتقاد ما بر این است که فاصله مردم با کتاب نباید بیشتر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم، شود چرا که این مساله نیاز جامعه است و در واقع پایه اعمال ما نتیجه دانشهایی است که بواسطه مطالعه همین کتابها به دست آمده است، هدف ما ارتقاء فرهنگ مطالعه است و قطعا این امر باعث افزایش توانمندی و بهره وری خواهد شد.

کد خبر 1090332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha