نهضت صحیفه سجادیه خوانی از برنامه های محوری کانون های فرهنگی مساجد البرز است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه کتاب دعای پر خیر و برکت صحیفه سجادیه از جمله ادعیه های خاص و با جاذبه ای است گفت: نهضت صحیفه سجادیه خوانی از برنامه های محوری کانون های فرهنگی مساجد البرز است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان راه اندازی طرح صحیفه سجادیه خوانی در مساجد مختلف کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نهضت صحیفه سجادیه خوانی از برنامه های محوری کانون های فرهنگی مساجد البرز است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: کتاب دعای پر خیر و برکت صحیفه سجادیه از جمله ادعیه های خاص و با جاذبه ای است که از طرف امام سجاد(ع) برای امروز به یادگار مانده است و توجه به ارکان مختلف این کتاب پرفضیلت یک امر ضروری است.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت صحیفه سجادیه خوانی بیان کرد: یکی از طرح ها و برنامه های محوری ستاد فهما معرفی کتاب صحیفه سجادیه به نسل امروز به ویژه نوجوانان و جوانان است.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر دعای هفتم صحیفه سجادیه برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا عنوان کرد: رویکرد معرفتی و اشارتی رهبرمعظم انقلاب نیز در جریان شیوع بیماری کرونا در قالب بیان شریف ایشان مبنی بر ذکر دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز از جمله مسائلی است که بسیار اهمیت دارد و ضروری است ابعاد مختلف دعاهای دیگر این کتاب مورد توجه خانواده ها، اساتید و نوجوانان و جوانان قرار گیرد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: مضامین بلند و عرفانی کتاب گوهربار صحیفه سجادیه برای نسل امروز در قالب صحیفه، زیور آل محمد(ع) تألیف شده است. 

 

کد خبر 1090354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha