وقف ۲۰ درصدی مجتمع تجاری « سیتی سنتر» یزد

میزان ۲۰ درصد از مجتمع تجاری « سیتی سنتر» یزد وقف موسسه خیریه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی موسسه ریحانه الرسول (س) یزد، میزان 20 درصد از مجتمع تجاری « سیتی سنتر» یزد وقف این موسسه خیریه شد.

بر اساس این گزارش مورخ 31 فروردین 1392 در جلسه فوق العاده هیئت امنای موسسه ریحانه الرسول (س) تشکیل شد که در این جلسه 20 درصد از سیتی سنتر یزد وقف بر موسسه حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا ( ریحانه الرسول) گردید.

به اطلاع همشهریان گرامی میرساند با توجه به جلسات مکرر و تعهدات اخلاقی که مرحوم آقای سید محمد باقر رکن الدینی در حضور حضرات علمای شهر و هیئت امنای موسسه ریحانه الرسول مبنی بر پرداخت تعهد خود داده بود و مستند به این صورت جلسه که حق ابطال صلح نامه به موسسه نامبرده واگذار گردید. پس از گذشت حدود 10 سال که از عدم تعهد ایشان میگذرد، صلح نامه مذکور باطل گردید و 20 درصد از سیتی سنتر به عنوان موقوفه ریحانه الرسول (س) در امده و وکلای بنیاد موظف به تنظیم وقف نامه گردیدند.

بدین وسیله از پژوهشگران وشاعران و نویسندگان درخواست می شود به این جفای ناحق عکس العمل نشان داده و تا اربعین حسینی آثار خود را به روابط عمومی ریحانه الرسول ارسال کنند تا به عنوان سند تاریخی ثبت شود.

کد خبر 1090383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha