ارائه اموزش های تخصصی به مددجویان بهزیستی فارس

سلیم حقیقی گفت: با انعقاد تفاهم نامه پژوهشی میان اداره کل بهزیستی استان فارس و خبرگزاری کار (ایلنا) آموزش های تخصصی به افراد معرفی شده تحت پوشش بهزیستی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (چهارشنبه 10 شهریور) از گسترش همکاری‌ های آموزشی و پژوهشی اداره کل بهزیستی استان فارس و خبرگزاری کار (ایلنا) خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این تفاهم نامه همکاری با نمایندگی «سید محمدصادق کشفی نژاد»، مدیرکل بهزیستی فارس منعقد شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس افزود: این تفاهم نامه با هدف گسترش توان آموزشی منعقد شده و بر اساس آن آموزش دوره های روزنامه نگاری، عکاس خبری، صفحه آرایی و برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت برای افراد معرفی شده تحت پوشش بهزیستی انجام می شود.

وی تاکید کرد: اولویت این تفاهم نامه تلاش برای رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی اداره کل بهزیستی فارس است و بهزیستی فارس با ایجاد فضای مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی، تجهیز و راه ‌اندازی کارگاه ها و مراکز آموزشی جهت بهره‌ برداری مشترک و پشتیبانی از سمینارها، نمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی و علمی اقدام به اعتلای اطلاعات کارمندان و گروه هدف تحت پوشش خود می کند.

کد خبر 1090403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha