۱۴۷۰ طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از در دست اجرا و فعال بودن هزار ۴۷۰ پروژه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۰ شهریور ماه) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلف زیربنایی، راه، آب، برق، گاز، فناوری ارتباطات، آموزشی، بهداشت و درمان، گردشگری، خدمات، روستایی و عشایری هستند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه در تلاش هستند تا پیشرفت فیزیکی این طرح ها و پروژه ها سرعت بیشتری بگیرند.
 

وی از افزایش ۲۰۰ درصدی سرجمع اعتبارات استان در سال جاری خبر داد   و یادآور شد: ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.
 

کلانتری گفت: روند نظارت بر هزینه کرد منابع اعتباری استان از سوی دستگاه های نظارتی استان به نحوه مطلوبی انجام می شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت ها به گونه ای است که کارها در دستگاه های اجرایی بر ریل قانون حرکت می کنند.
 

وی بر موثر بودن اعتبارات اسناد خزانه و جذب آن توسط دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: ۶۴۹ میلیارد تومان اسناد خزانه در استان داشتیم.
 

کلانتری به مسئله زلزله سی سخت و شرایط زمانی اشاره کرد و گفت: بحث ساخت و سازهای سی سخت به شدت دنبال می شود، هر چند عده ای با زیربنای بیشتر و عده کمی هنوز شروع نکرده اند، اما اکثریت با نرم اعلام شده ساخت و ساز می کنند و همه تلاش ها بر این است که کارها با سرعت بیشتر و به خوبی جلو رود
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، دولت جدید مستقر شده است تاکید کرد: مدیران تا زمانی که جایگزینی ابلاغ نگرفته باشد شرعا و قانونا وظیفه و تکلیف است با تمام  توان کار و فعالیت کنیم و به مردم خدمات ارائه دهیم.
 

وی تاکید کرد: آخرین وضعیت طرح جامع گردشگری استان در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه ارائه شود
 

گفتنی است در این نشست ۶ طرح اقتصادی شامل ۲ طرح در حوزه گردشگری، ۲ کارخانه تولید شن و ماسه و یک طرح خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بعد از بحث و بررسی و رای گیری الکترونیکی مورد تصویب قرار گرفت و یک طرح هم رد شد.

 

کد خبر 1090405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha