«پیشوای عارفان» ویژه برنامه رادیو قرآن در شهادت امام سجاد(ع)

شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و شناخت بیشتر مخاطبان با امام سجاد(ع) ویژه برنامه ای را با عنوان «پیشوای عارفان»به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،شبکه رادیویی قرآن به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و شناخت بیشتر مخاطبان با امام سجاد(ع) ویژه برنامه ای را با عنوان «پیشوای عارفان»به روی آنتن خواهد برد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن،شبكه رادیویی قرآن در ایام و مناسبت های مختلف ویژه برنامه های متنوعی را تهیه و پخش می كند كه به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام سجاد(ع) پیشوای عارفان را روز جمعه 12 شهریورماه با آیتم های مختلف بصورت زنده تقدیم شنوندگان می كند.

 

این برنامه با حضور یكی از اساتید شاخص حوزه و دانشگاه به بیان اهمیت و معرفی صحیفه سجادیه كه پس از قرآن و نهج البلاغه مهم ترین میراث مكتوب شیعه می باشد و  دربردارنده مباحث عمیق دینی و عرفانی است، می پردازد.

 

پخش مداحی و فرازهای ناب تلاوت پیرامون موضوع برنامه، پخش قطعات كوتاه سخنرانی از بزرگان و ارتباط زنده با یكی از شاعران آئینی از جمله بخش های این ویژه برنامه می باشد.

 

این به منظور توسعه فرهنگ قرآن و عترت وشناخت و معرفی كتاب صحیفه سجادیه كه به تعبیر امام خمینی (قدسره) قرآن ناطق و از بزرگترین  مناجات عرفانی است؛ پخش خواهد شد.

 

بزرگداشت مقام امام زین العابدین علیه السلام و معرفی«صحیفه سجادیه» ( كه پس از قرآن و نهج البلاغه بزرگ‌ترین گنجینه حقایق و معارف الهی است و بدین رو، به آن «اخت القرآن» (خواهر قرآن)، «انجیل اهل بیت»، «زبور آل محمد» و «صحیفه كامله» لقب داده‌اند)، ترویج مبانی صحیفه سجادیه و همچنین پرداختن به راه‌های الهی پاسداری از اسلام و مسلمین از جمله اهداف این برنامه است.

 

لازم به ذكر است، این برنامه كاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است كه به تهیه كنندگی فاطمه قاسم آبادی، به گویندگی رضا خضرایی، كارشناسی حجت الاسلام محمدرضا اعوانی رییس مركز تخصصی صحیفه سجادیه ، روز جمعه 12 شهریورماه از ساعت ۹ صبح به مدت 50 دقیقه به صورت زنده از موج اف ام ردیف 100 مگاهرتز به روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1090412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha