صنعت پتروشیمی علاقه مند به نقش آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی است

شهیدی نیا گفت: صنعت پتروشیمی علی رغم مسائل فراوان و چالش های متعددی که به جهت شرایط خاص ناشی از تحریم با آن مواجه است، ولی کماکان علاقه مند به نقش آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «سید امید شهیدی نیا» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۰ شهریور) در هشتاد و پنجمین جلسه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی اظهار کرد: در سال های اخیر با هماهنگی و تعاملی که بین شرکت ها و مسئولان شهرستان شکل گرفت، فعالیت های بسیار خوبی در راستای توسعه شهرستان را شاهد بودیم که در کمتر جایی از کشور سابقه داشته است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: صنعت پتروشیمی علی رغم مسائل فراوان و چالش های متعددی که به جهت شرایط خاص ناشی از تحریم با ان مواجه است، ولی کماکان علاقه مند به نقش آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی است و آن را به عنوان اولویت خود همواره مدنظر قرار داده ولی در عین حال انتظار داریم مراودات فی مابین، تقویت و نقش های مکمل با قوت بیشتری ایفا شود تا میزان اثربخشی اقدامات و رضایتمندی مردم و جامعه پیرامونی در حوزه مسئولیت اجتماعی افزایش یابد.

 

وی ضمن تأکید بر همراهی و همکاری صنعت در کمک به توسعه زیر ساخت های توسعه ای شهرستان تأکید کرد: صنعت همواره سعی کرده موضوع مسئولیت اجتماعی و توجه به جامعه پیرامونی را از اولویت های خود قرار داده و در کنار ایجاد و توسعه زیر ساخت های شهری، در مواقع حوادث و شرایط اضطراری، نیز همراهی مؤثری را با سایر دستگاه های اجرایی داشته باشد.

 

شهیدی نیا ادامه داد: در این برهه حساس نیز، با توجه به شرایط خاص ناشی اپیدمی ویروس کرونا و با اهمیت توجه به سلامت عمومی افراد جامعه، اولویت ما در صنعت کمک به ارتقای سطح کیفی سلامت افراد و کمک رسانی به مراکز بهداشتی و درمانی و تهیه و تامین ملزومات و تجهیزات بیمارستانی و اقدامات حمایتی است که تاکنون نیز با کمک و همراهی مدیران عامل توانسته ایم منابع مالی بسیار مؤثری را در این زمینه اختصاص دهیم.

 

وی در پایان با اشاره به اقدامات و طرح های شورای راهبردی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر با سیاستگذاری اتخاذ شده سعی بر آن شد با کاستن از هزینه های جاری، بخش عمده ای از منابع شورای راهبردی، مصروف به هزینه کرد در توسعه طرح ها و پروژه های زیربنایی و ماندگار برای شهرستان شود.

 

کد خبر 1090436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha