طرح «۳۱۳» در زیرکوه اجرایی می شود

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: همزمان با ماه محرم و صفر طرح «۳۱۳» با همکاری کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی در زیرکوه با هدف تقویت باور‌های دینی خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و تحکیم بنیان خانواده اجرایی می شود.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح «313» با بهره‌گیری از ظرفیت دینی و علمی روحانیون با همکاری کمیته امداد در شهرستان زیرکوه همزمان با ماه محرم و صفر اجرایی می شود.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه با اشاره به هدف از برگزاری این طرح گفت: تقویت باور‌های دینی خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد، تحکیم بنیان خانواده و کنترل آسیب‌های اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره از جمله اهداف اجرای این طرح است.

 

وی با بیان اینکه طرح ۳۱۳ به نیت یاران امام زمان (عج) و در قالب افزایش اعتقادات معنوی درخانواده‌های تحت حمایت اجرا می شود، افزود: سهمیه شهرستان به ظرفیت ۱۵ خانواده مشخص شده که در سه مرحله اجرا می شود و در هر مرحله پنج خانواده تحت پوشش فعالیت های فرهنگی و دینی این طرح قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه بیان کرد: در طرح ۳۱۳ خانواده های دارای آسیب های اجتماعی مشخص و روحانی اعزامی هر ماه سه بار به منازل مراجعه و ضمن روضه خوانی و بیان احکام به بررسی مشکلات خانواده می پردازد.

 

 مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان گفت: در راستای اجرای این طرح مشکلات خانواده های تحت حمایت به مشاورین و مددکاران کمیته امداد شهرستان زیرکوه ارجاع می شود و به دنبال این هستیم تا این طرح تا پایان سال جاری به صورت مستمر اجرا شود.

 

 

کد خبر 1090515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha