تسهیل تردد اتباع ایران و عمان همواره مورد اهتمام بوده است

سفارت ایران در عمان در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: موضوع تسهیل تردد اتباع دو کشور به ویژه هموطنان ایرانی، همواره در دیدارها و رایزنی های مسئولین این سفارت با مسئولین وزارت خارجه و وزارت بهداشت عمان، مورد اهتمام بوده و پیگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: موضوع تسهیل تردد اتباع دو کشور به ویژه هموطنان ایرانی، همواره در دیدارها و رایزنی های مسئولین این سفارت با مسئولین وزارت خارجه و وزارت بهداشت عمان، مورد اهتمام بوده و پیگیری شده است.
 
در اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان آمده است: با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی کمیته عالی مقابله با کرونا سلطنت عمان برای ورود مسافران به این کشور و ضمن تاکید بر ضرورت احترام به مقررات و ضوابط مورد نظر و رعایت پروتکل های بهداشتی، به اطلاع ایرانیان عزیز مقیم و غیر مقیم در سلطنت عمان می‌رساند که اگرچه مسئولین ذیربط عمانی به ضرورت و اهمیت رفع محدودیت های مذکور واقف هستند با این حال موضوع تسهیل تردد اتباع دو کشور به ویژه هموطنان ایرانی، همواره در دیدارها و رایزنی های مسئولین این سفارت با مسئولین وزارت خارجه و وزارت بهداشت عمان، مورد اهتمام بوده و پیگیری شده است.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به اهمیت رفع یا کاهش این محدودیت‌ها و ‌تأثیرات آن بر زندگی و کسب و کار مردم، همچنان این موضوع مجدّانه در دستور کار پیگیری قرار دارد.

سفارت کشورمان در عمان در ادامه تاکید کرد: امیدواریم با افزایش آمار تزریق واکسن در دو کشور و ‌کاهش مخاطرات ناشی از ویروس منحوس کرونا، شاهد رفع محدودیت مسافرت اتباع دو کشور بخصوص کسانی که واکسن تزریق کرده اند و آزمایشات معتبر دارند، باشیم.

کد خبر 1090525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha