کارخانه خوراک دام و طیور شهرداری لوجلی   شیروان افتتاح شد

مویدی از افتتاح کارخانه خوراک دام شهرداری لوجلی شیروان خبر داد.

قربان محمد مویدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: یکی از پروژه های خوب که می تواند یک مجموعه شهرداری را به درآمد پایدار برساند افتتاح شد که این اتفاق مهم و نیکو را به مردم بخش سرحد و قوشخانه تبریک می گویم.

 

 

 

شهردار لوجلی شیروان یکی از راه های برون رفت از مشکلات مالی شهرداری ها را حرکت به سوی طرح و پروژه های درآمدزا بیان کرد و افزود: امروز شهرداری لوجلی به عنوان اولین شهرداری در کشور مطرح شده که توانسته است با اتکا به منابع مالی خود و بخشی هم تسهیلات سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور، پروژه بزرگ کارخانه خوراک دام را افتتاح کند که خیر و برکات آن شامل تمام مردم شهرستان خواهد شد.

 

 

مویدی تصریح کرد: کلنگ آغاز این پروژه سال ۹۸ بر زمین زده شد و خوشحال هستیم با گذشت دو سال و در موعد مقرر و پیش بینی شده توانستیم شاهد افتتاح آن باشیم.

 

 

وی عنوان کرد:کارخانه خوراک دام شهرداری لوجلی توان تولید ۱۰ تن خوراک دام و طیور در ساعت را دارد که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان (۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی از محل اعتبارات شهرداری) به بهره برداری رسید.

 

 

 

شهردار لولجی با بیان ‌اینکه با بهره برداری از این پروژه برای ۲۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است، اضافه کرد: کارخانه خوراک دام شهرداری لوجلی می تواند با تولیدات خود نیاز کل دام و طیور بخش های سرحد و قوشخانه را تامین کند.

 

 

وی شیروان خاطرنشان کرد: این کارخانه خوراک دام در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیربنای ۱۵۵۰ متر مربع و با ظرفیت تولید ۱۰ تن در ساعت احداث و بهره برداری شده است.

 

 

کد خبر 1090539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha