مظلوم واقع شدن امر به معروف و نهی از منکر/ فرهنگ جامعه اصلاح شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده است، گفت: همه امور کشور تحت شعاع فرهنگ است و اگر فرهنگ اصلاح شود دیگر جنایت و خیانتی وجود نخواهد داشت و همه خیرخواه و خدمت گذار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سیدعلیرضا عبادی» امروز (11 شهریور) در دیدار اعضای کانون وکلا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه بین کانون وکلا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوید دهنده امیدهایی است که برای جامعه عزیز داریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر سرمایه گذاری متناسب با رشد و پیشگیری از زیان و ضرر صورت می گیرد، افزود: توجه به رشد و تغذیه و مبارزه با آفت های موجود بر سر راه انسان مهم ترین سرمایه گذاری برای رسیدن به مقامی است که خداوند متعال به عنوان احسن المخلوقین معرفی کرده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: مردم ایران در پای نهال اسلام و انقلاب برای رشد و کمال خود بسیار هزینه داده اند و اگر به فکر آفات نباشید همه این زحمات به باد می رود و آفت چیزی است که خرجی ندارد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده است، ادامه داد: به این معنا که انسان مظلوم واقع شده است و پرداختن به این موضوع دیرهنگام اما به جا است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برای تخریب از هر اهرمی استفاده می کند، افزود: دشمن برای تخریب دست به انواع خیانت ها می زند و مسئولی که باید احساس مسئولیت کند می گوید ما که نمی توانیم مردم را به زور به بهشت ببریم باید به این افراد گفت که چطور می توانید مردم را با لغزش های مختلف به جهنم ببرید.

 

وی در ادامه تاکید داشت: پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر ارزشمندترین کمک به جامعه و انقلاب است و نباید از دور نگاه کنیم تا جامعه فاسد شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز قوه قضائیه با قدرت و نیروی اجرایی با ایده و مجلس شورای اسلامی انقلابی به روی کار آمده است، ادامه داد: این فرصت رویایی است و امیدواریم برای هر موضوعی از صاحب نظران برای حل مشکلات استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه همه امور کشور تحت شعاع فرهنگ است، گفت: اگر فرهنگ اصلاح شود دیگر جنایت و خیانتی وجود نخواهد داشت و همه خیرخواه و خدمت گذار خواهند بود.

کد خبر 1090557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha