درخشش نمایندگان قرآنی آران و بیدگل در مرحله استانی مسابقات اوقاف اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از درخشش نمایندگان قرآنی این شهرستان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اصفهان خبر داد.

مهدی حافظیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اسامی برگزیدگان مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه اصفهان اعلام شد که در این بین سه چهره قرآنی از آران و بیدگل حائز رتبه های برتر شدند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مسابقات که در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار شد، ۱۷ نفر از شهرستان آران و بیدگل در رشته های مختلف حضور داشتند و با برگزیدگان سایر شهرستان های استان به رقابت پرداختند.

 

حافظیان افزود: با اعلام آرای هیئت داوران این مسابقات، «مجید ملک پور» در رشته اذان موفق به کسب رتبه نخست شد، «حسین خانی» در رشته حفظ کل حائز رتبه دوم شد و «فرشته صباغیان» در رشته حفظ ۲۰ جزء رتبه نخست را به دست آورد.


وی خاطر نشان کرد: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان اصفهان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ شهریور با حضور ۴۱۷ نفر در بخش خواهران و برادران در ۸ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان و دعاخوانی برگزار شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه راه یافتند.

 

آران و بیدگل با تربیت بیش از ۶۰۰ حافظ کل قرآن و بیش از یک هزار قاری قرآن و برگزاری محافل و کرسی های تلاوت و آیین‌ هایی جزء خوانی ملی و مسابقات قرآنی کشوری به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور شناخته شده است./

کد خبر 1090576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha