امر به معروف ونهی از منکر فقط مربوط به عفاف و حجاب نیست

حجت‌الاسلام میرعباس زاده گفت: امر به معروف ونهی از منکر فقط مربوط به عفاف و حجاب نیست و کارکردهای مختلفی در تمامی زمینه ها دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، حجت الاسلام «ابراهیم میرعباس زاده» در آئین معرفی شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با معرفی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی این فریض مهم را از نهادهای دولتی آغاز کرده ایم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با بیان این مطلب که مسئولان بیشترین نقش را در احیاء فریضتین دارند تصریح کرد: امر به معروف ونهی از منکر فقط مربوط به عفاف و حجاب نیست و کارکردهای مختلفی در تمامی زمینه ها دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر، افزود: با زبان هنر، بسیاری از نارسایی ها و مشکلات امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه می توان حل و برطرف کرد.

 

در ادامه این جلسه، «عبدالله بحرالعلومی» اظهار داشت: اساساً امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، فرهنگ سازی معروفات در آن جامعه است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: امر به معروف رویکردی است که رفتارهای نامناسب و نادرست را از میان برداشته و ترویج الگوهای رفتاری درست و صحیح را معرفی می کند.

 

در پایان این نشست اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل معارفه و «عبدالله بحرالعلومی» به عنوان رئیس شورا، «یاسر محمدپور» به عنوان جانشین شورا، «سیمین شالچی» به عنوان دبیر شورا و داریوش سفیدی، سعید نوریان، مهدی طاهری، نادر آزاددل، نادر سقاء، عدالت عزت پور و مریم جواهری به عنوان اعضای این شورای معرفی شدند.

 

کد خبر 1090579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha