کار تمیز فرهنگی توسط یک هیئت مذهبی در آران و بیدگل/راه اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو

عضو شورای سیاستگذاری هیئت حضرت اباالفضل(ع) آران و بیدگل از راه اندازی «مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو» از سوی این هیئت مذهبی خبر داد.

«حسین ابوالحسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هیئت حضرت اباالفضل(ع) دهنو آران و بیدگل در یک اقدام فرهنگی ، طبقه زیرین حسینیه خود را به سالن فرهنگی ورزشی با نام « مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو» تبدیل کرد.

 

عضو شورای سیاستگذاری هیئت حضرت اباالفضل(ع) دهنو آران و بیدگل افزود: این مجموعه فرهنگی ورزشی  به مساحت یک هزار متر مربع با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و شهروندان، ایجاد شور و نشاط عمومی، ارتقای سلامت و انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان به حضور در مکان های معنوی راه اندازی شده است.

ابوالحسن زاده تصریح کرد: تجهیز این سالن با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد که دو میلیارد ریال از سوی خانواده شهید «اصغر حیدری مقدم» و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط هیئت حضرت اباالفضل(ع) تأمین شده است.

 

عضو شورای سیاستگذاری هیئت حضرت اباالفضل(ع) دهنو ادامه داد: مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دهنو شامل سالن ورزشی، اتاق مدیریت، رختکن و دفتر امور فرهنگی است و برای استفاده در ورزش های کُشتی، رزمی، آمادگی جسمانی و تنیس تجهیز شده است.

 

ابوالحسن زاده ادامه داد: این هیئت مذهبی پیشتر هم با تأسیس و راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی، کلینیک تخصصی پزشکان، دو شعبه فروشگاه برکت، فروشگاه محصولات فرهنگی، نانوایی، صندوق قرض الحسنه و زمین چمن ورزشی، گام های موثری را در راستای مسئولیت اجتماعی خود برداشته است و در پروژه آتی در آینده ای نزدیک بنیاد خیریه حضرت اباالفضل(ع) را راه اندازی خواهد کرد./

کد خبر 1090596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha