عشق به امام حسین(ع) لذت حضور نیروهای پلیس برای خدمت به عزاداران را دوچندان می‌کند

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: عشق به امام حسین(ع) لذت حضور نیروهای پلیس برای خدمت به عزاداران حسینی در ایام محرم را دوچندان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سرهنگ کامبیز رستم نیا فرمانده انتظامی مریوان در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: خدمت به ملت امام حسینی، یک پلیس امام حسینی می‌خواهد و خداوند را شاکریم در مراسم‌های عزاداری حسینی درکنار مردم، خدمتگذار آنان بودیم.

 

وی افزود: عشق و علاقه به امام حسین(ع) لذت حضور را برای نیروهای پلیس در خدمت به مردم عزادار دو چندان می کرد و خداوند را شاکریم به نحو شایسته‌ای در برگزاری مراسم‌ها دخیل بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور عزاداران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه جدی به فرامین مقام معظم رهبری در حین برگزاری مراسم‌های مذهبی از سوی مردم قابل تقدیر است.

 

خدمات خالصانه نیروی انتظامی در محرم، سندی بر مردمی بودن نیروهای پلیس است

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان نیز در این دیدار از فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان برای خدمات خالصانه در دهه اول محرم تجلیل کرد و گفت: خدمات خالصانه نیروی انتظامی سندی بر مردمی بودن آنها است.


حجت‌الاسلام حسن ورهرام خدمت بی‌منت نیرو‌های پلیس به مردم در ماه محرم را سندی دیگر بر مردمی بودن این نیرو‌ها دانست و افزود: در برگزاری مراسم محرم نیروی انتظامی خوش درخشید و نیروهای این نهاد حسینی خدمات بسیار ارزشمندی را در عرصه تأمین نظم و امنیت ارائه داشتند که قابل تقدیر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: بخش عظیمی از تحقق آرمان‌های حسینی در مراسم عزاداری محرم با مشارکت خوب نیروی انتظامی محقق شد به نحوی که زمان و نحوه برگزاری منظم مراسم ها مرهون تلاشهای بی منت کارکنان پلیس با همراهی مردم بود.

 

در پایان این دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با اهدای لوح تقدیر از زحمات پلیس شهرستان مریوان در برقراری نظم و امنیت دهه اول محرم تقدیر کرد.

 

کد خبر 1090599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha