۲۵ طرح عمرانی کشاورزی در شهرستان گلپایگان افتتاح شد

۲۵ پروژه و طرح عمرانی کشاورزی با ارزش ۵۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان گلپایگان مورد بهرداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، 25 طرح عمرانی و کشاورزی در شهرستان گلپایگان به مناسبت هفته دولت و با اعتباری بیش از 57 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

«عباس رضایی» در حاشیه بهره برداری از این طرح ها، با توصیف اینکه  طرح هایی اجرا شده در بخش ۶ای کشاورزی و عمرانی را نشان از توسعه شهرستان گلپايگان استف گفت: ۲۵ پروژه با ارزش ۵۷ میلیارد تومان در شهرستان گلپايگان به مناسبت هفته دولت به صورت رسمی افتتاح شد که افتتاح فاز اول گلخانه ای به میزان ۸ هکتار از جمله آنها بود و کلنگ زنی پارک خیابان حجت الاسلام و پایگاه اورژانس با هدف آسایش مردم و تامین ارزاق مردم که از برکات نظام‌جمهوری اسلامی است.
استاندار اصفهان ابر چالش استان را آب عنوان کرد و افزود: مصرف و مدیریت آب و لو یک قطره از آن، اهمیت دارد و استفاده از پساب برای صنعت به جای آب شرب سالم می تواند در اولویت باشد.

در ادامه «پیمان شکر زاده»  نیز در حاشیه کلنگ زنی پارک خیابان حجت الاسلام از تلاش شهرداری گلپايگان تحویل پارک برای روز شوراها در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مجتمع مهستان که در ابتدای بلوای ولی عصر محله کاظم آباد به عنوان فرهنگسرا فعال می شود که برای آن فراخوان اول داده شده و فراخوان دوم سرمایه گذاری نیز داده می شود.
شهردار گلپايگان با بیان اینکه هتل و محل هایی برای فرهنگ و ورزش در این فرهنگسرا تعریف شده است، افزود: فعالیت این فرهنگسرا در نقطه ای کم برخوردار شهرستان گلپايگان است که هم بخشی از مشکل شهرستان را حل می کند و هم به توسعه آن محله کمک می کند.


وی ضمن قدردانی از اعضای شورای پنجم برخدمت رسانی با محوریت نقاط کم برخوردار تاکید کرد و ادامه داد: بازسازی حمام های های بهشت و حمام آحسین به صورت کامل با هزینه شهرداری و در مجموع حدود سه میلیارد تومان صورت گرفته است که دارای کاربری بازارچه هنرو موزه مردم شناسی و یا کاربری بهتری به بخش خصوصی واگذار می شود تا همه مردم ازآنها بهره برند.

 

«ناصر رستمی» در حاشیه کلنگ زنی پایگاه اورژانس و پد هلی کوپتر،  اهمیت پایگاه سوم شهری را قرار داشتن در موقعیت مناسب برای خدمت رسانی در مسیر پرتردد تیکن، شهرک صنعتی و حاشیه شهر، خوانسار و گوگد و رحمت آباد بیان کرد و گفت: اگراین طرح با اعتبارات دولتی پیش رود که حدود دو تا سه سال انجام می شود و اگر خيران قدم پیش گذارند، شش ماه به سرانجام می رسد، شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در چهار سال، ۳۰ طرح اجرا کرده و به بهره برداری رسانده است
فرماندار گلپايگان با اشاره به اهدای زمین توسط شرکت زراعی، از قرار دادن بودم یک میلیارد تومانی از محل توازن با تحقق حدود ۴۰۰ میلیون تومانی برای اجرای پایگاه سوم اورژانس اجتماعی گلپايگان خبر داد.

در حاشیه این کلنگ زنی استاندار اصفهان پنج راهی واقع در مسیر  گلپایگان به دهق، مسیری خطرناک دانست بیان کرد: این مسیر با تدابیری، کمی امن شده است ولی همچنان مسیری حادثه خیز است که شهرستان باید برای آن کاری کند
فرماندار گلپایگان از تلاش شهرستان برای حل مشکل پنج راهی با تقسیم کار شهرستانی خبر داد و گفت: مشکل آزاد سازی زمین در این نقطه دلیلی بر بی سرانجام ماندن سامان دادن پنج راهی تا کنون است.

به گزارش شبستان، بهره برداری رسمی از فاز اول گلخانه شاه نظری با 65 سرمایه گذاری میلیارد تومان بدون استفاده از هرگونه تسهیلاتی  و با اشتغالزایی 120 نفر و تولید سه هزار تن در سال، پایان رسمی ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان گلپایگان، افتتاح رسمی دو حمام بازسازی شده توسط شهرداری  از طرح های افتتاح شده شهرستان گلپایگان به مناسبت هفته دولت بود و کلنگ دو طرح خدماتی پایگاه اورژانس و پارک حجت الاسلام نیز به زمین خورد./

کد خبر 1090616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha