توزیع ۵ میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه در جنوب کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه

امروز ۱۱ شهریور رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و  یکصد سری جهیزیه ویژه جنوب استان کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و فرمانده سپاه ثارالله استان در رودبار جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۱ شهریور ماه رزمایش کمک های مومنانه با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و یکصد سری جهیزیه ویژه جنوب استان کرمان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و فرمانده سپاه ثارالله استان در رودبار جنوب برگزار شد.

 

سردار «علی فدوی» در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه و اهدای یکصد سری جهیزیه در رودبار جنوب، گفت: با این اقدامات به دنبال این هستیم خداوند عنایت خود را بیشتر کند و امروز تعداد زیادی جهیزیه برای زوج هایی که با آن سر زندگی خود می روند، توزیع می شود.

 


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به رزمایش کمک مومنانه افزود: با توجه به شرایط کرونایی توزیع ۵ هزار بسته معیشتی نیز کمکی مومنانه برای معیشت مردم محروم منطقه است.

 

وی موضوع مهمتر را ایجاد اشتغال دانست که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سپاه آن را دنبال می کند و در رابطه با محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مجموعه هایی که به نوعی تحت نظر رهبری هستند از جمله آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و غیره، طیف وسیعی از کارها را دنبال می کند تا محرومیتی که بر اثر خباثت دشمنان درست شده، رفع شود.

 

سردار فدوی در خاتمه با اشاره به ضعف مدیریت اسلامی مسئولین، تصریح کرد: کارهایی که مسئولین می توانستند انجام بدهند و ندادند از یک سو و همچنین خشکسالی از سوی دیگر مشکلات اینچنینی را برای مردم به وجود آورده است.

 

سردار «حسین معروفی» در این رزمایش، گفت: امروز رزمایش کمک مومنانه با همکاری خیرین، مجموعه علویون تهران و سپاه استان عملیاتی شد که طی آن واگذاری یکصد سری جهیزیه در هفت شهرستان با رقم ۳ میلیارد تومان انجام می شود.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ارزش هر یک از ۵ هزار بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان، برآورد کرد و افزود: در مجموع بسته های معیشتی به ارزش ۲ میلیارد تومان توزیع می شود که از این تعداد یک هزار بسته توسط خیرین و ۴ هزار بسته معیشتی نیز  توسط سپاه استان تامین شده است که در راستای طرح شهید سلیمانی در موضوع حمایت از خانواده های در قرنطینه توزیع می شود.


سردار معروفی در خاتمه عنوان کرد: جمع کمک های امروز در توزیع جهیزیه و بسته های معیشتی ۵ میلیارد تومان برای مردم شرق و جنوب استان است.

کد خبر 1090622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha