مسجد نماد همگرایی و اتحاد بین مسلمانان است

فرمانده سپاه پاسداران کامیاران گفت: در اسلام هیچ مکانی منزلت و رفعت مسجد را ندارد و در واقع مسجد نماد همگرایی و اتحاد در بین مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسین ملکی فرمانده سپاه کامیاران در مراسم تجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان با بیان اینکه در اسلام هیچ مکانی منزلت و رفعت مسجد را ندارد، اظهار کرد: در واقع مسجد نماد همگرایی و اتحاد بین مسلمانان است.

 

سرهنگ حسین ملکی با بیان اینکه رمز موفقیت مسلمانان در صدر اسلام وجود مساجد بود، خاطرنشان کرد: همانگونه که ملت شریف این اسلامی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درستی از ظرفیت این پایگاه دینی اجتماعی بهره‌مند شدند.

 

 

دفاع از تمام ارزش‌های دینی و اسلامی در مسجد محقّق می‌شود

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران با بیان اینکه مسجد جایگاه نشر معارف اسلامی و تربیت مؤمنان و پرهیزگاران است، عنوان کرد: دفاع از تمام ارزش ‌های دینی و اسلامی در مسجد محقّق می‌شود.

 

زبیر حسین پناهی با اشاره به اینکه مساجد مردمی‌ترین پایگاه‌های اجتماعی به شمار می‌روند، گفت: امروز هم اگر بتوانیم به صورت علمی، تخصصی و با تعهد کار کنیم بی شک در جذب بیشتر اقشار جامعه به ویژه جوانان به مساجد موفق خواهیم بود.

 

در این مراسم از عزیزاله نصرتی، مدیرکانون فرهنگی هنری سیدالشهدا حمزه، مختار زارع مدیرکانون فرهنگی هنری هدایت و جلال محمدی مدیرکانون فرهنگی هنری ایمان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران به عنوان فعالان کانون‌های مساجد شهرستان کامیاران تجلیل شدند.

کد خبر 1090631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha