اختتامیه المپیاد ورزشی با حضور ۲ هزار و ۲۱۷ زندانی زندان های استان البرز برگزار می شود

جمیاری گفت: ۲ هزار و ۲۱۷ زندانی در المپیاد ورزشی زندان های استان البرز با همت معاون فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان البرز در اختتامیه المپیاد ورزشی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اسماعیل جمیاری» با اعلام خبر برپایی آیین اختتامیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی زندان های استان البرز در سالن ورزشی زندان کرج گفت: هدف از برپایی این دوره از المپیاد ورزشی تقویت روحیه ورزشی و جوانمردی در میان زندانیان است. 

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: حضور ۲ هزار و ۲۱۷ زندانی در المپیاد ورزشی زندان های استان البرز با همت معاون فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان البرز همراه است.

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه جوانمردی در میان زندانیان بیان کرد: در مرحله نخست این دوره از المپیاد ورزشی ۱۳ رشته ورزشی در قالب گروهی و فردی برپا شد که از ۱۰ تیم برتر در رشته های مختلف در پایان تقدیر به عمل آمد. 

 

مدیرکل زندان های استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های برپایی این دوره از المپیادهای ورزشی، غنی سازی اوقاف فراغت زندانیان، سلامت جسم و تقویت روج و روان همچنین افزایش مقاومت و اعتماد به نقس زندانیان است. 

 

کد خبر 1090646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha