برنامه های سومین رویداد ملی فهما در چهارمحال و بختیاری تشریح شد

برنامه ها و فعاليت های رواق های ۱۲ گانه سومين رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ در نشست هم انديشی رابطين کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری تشريح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) در نشست هم اندیشی رابطین فهما که به صورت ویدیو کنفرانس در سالن جلسات ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: آموزش، بررسی و پيگيری روند برگزاری رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ و برنامه ها و فعالیت های رواق های ۱۲ گانه از اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، کیفی سازی فعالیت های کانون ها، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی، توانمندسازی، به‌کارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را از دیگر اهداف برگزاری این نشست هم اندیشی عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان آذر سال جاری است افزود: پس از داوری، نتایج ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال جاری مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: ارتباط با ستاد استان، شرکت در جلسات، ارتباط مداوم با کانون های فرهنگی هنری، رصد فعالیت های کانون ها، پاسخگویی به مشکلات، ابهامات کانون ها و پیگیری مسائل از جمله وظایف رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ است.

 

گفتنی است: در این نشست آموزشی مراحل اجرای رویداد، فرایند ارزیابی فعالیت ها و آثار ارسال کانون ها، وظایف مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد و روند برگزاری رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ تشریح شد.

 

خاطرنشان می شود: رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با استفاده از لینک chb.fahma.org/liveroom در این وبینار آموزشی به عنوان میهمان شرکت کردند.

 

کد خبر 1090666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha