آستارایی ها در شرکت تعاونی توسعه و عمران عضو شوند

قاضی‌پور از مردم آستارا برای عضویت در شرکت تعاونی توسعه و عمران این شهرستان دعوت به‌عمل آورد.

«شهلا قاضی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: شرکت تعاونی توسعه و عمران آستارا به منظور تسریع در رشد و توسعه، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی، خدماتی، عمرانی و سایر فعالیت‌های سودآور و ایجاد اشتغال پایدار در شرف تاسیس است.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر آستارا افزود: این شرکت در راستای انجام فعالیت‌های عمران، آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان حوزه فعالیت خود، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی تولیدی، خدماتی و توزیعی، سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای شهرستان مانند فعالیت به صورت شرکت مادر تخصصی، تملک اراضی واقع در بافت‌های فرسوده شهری و روستایی مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری از طریق پرداخت حقوق دولتی و استفاده از تسهیلات قوانین مربوط به تملک اراضی واقع در طرح های مصوب شهری و روستایی در راستای اهداف تعاونی، فعالیت خواهد داشت.

 

وی با اشاره به دیگر حوزه‌های فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان، تصریح‌کرد: استفاده و بهره‌برداری از فعالیت‌ها، طرح‌ها، زمین‌ها و املاک قابل واگذاری دولت در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی شهرستان، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی با اولویت تعاونی‌ها، انجام هرگونه معاملات از قبیل خرید و فروش، اجاره و نظایر آن و تملک اراضی، اموال منقول و غیرمنقول، تامین نیازمندی‌های خود به طریق مقتضی و مقرون به صرفه در راستای اهداف تعاونی و خرید اوراق بهادار برای مدیریت منابع تعاونی نیز از دیگر حوزه‌های فعالیت این شرکت خواهد بود.

 

قاضی‌پور با بیان‌ اینکه این شرکت تعاونی در حال عضوگیری است، گفت: پس از عضوگیری و به حد نصاب رسیدن سرمایه اولیه شرکت و اعضاء، مجمع عمومی تعاونی برگزارشده و از طریق رای اعضاء و تایید دستگاه‌های نظارتی، هیئت مدیره و بازرس انتخاب می‌شوند تا شرکت شروع به فعالیت کند.

 

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بندر آستارا با اشاره به اینکه تمامی افراد متولد، ساکن و شاغل شهرستان می‌توانند برای عضویت در این شرکت ثبت‌نام کنند، تصریح‌کرد: تمامی اقشار جامعه به شرط اینکه بالای ۱۸ سال باشند می‌توانند در این شرکت عضو شوند که تاکنون تعداد قابل توجهی از شهروندان اقدام به ثبت‌نام در این شرکت کرده‌اند.

 

وی با بیان‌اینکه حداقل سهام قابل خرید ۱۰ سهم ۱۵۰ هزار ریالی و حداکثر ۱۰۰ سهم ۱۵۰ هزار ریالی است که در مرحله ثبت‌نام، پرداخت یک سوم سهام اولیه الزامی می‌باشد، ادامه داد: افراد برای عضویت در شرکت علاوه بر واریز حق عضویت به شماره حساب ۳۲۰۶۱۱۱۴۸۱۵۳۰۴۱ نزد بانک توسعه تعاون، فرم درخواست عضویت را تکمیل کنند.

 

قاضی‌‌پور گفت: اصل فیش بانکی پرداخت عضویت، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی نیز باید به اداره تحویل داده شده و فرم درخواست عضویت نیز در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکمیل می‌شود.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر آستارا توسعه و پیشرفت شهرستان را منوط به ایجاد اشتغال پایدار دانست و خاطرنشان‌کرد: بسترسازی برای ایجاد اشتغال پایدار در راستای رشد و توسعه شهرستان، مشارکت مردم و دولتمردان را می‌طلبد.

کد خبر 1090714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha