دهاقان موسسه آموزشی قرآنی ندارد

شرکت کننده رشته حفظ ۱۰ جزء مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن گفت: ضروری است که مسئولان و به ویژه در شهرستان دهاقان آموزش قرآن را جدی بگیرند و در این زمینه برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند.

«صدیقه یعقوبی» در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با بیان اینکه از شهرستان دهاقان در این مسابقات حضور یافته‌ام، اظهار داشت: سطح برگزاری مسابقات بسیار رضایت بخش بود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مسابقات به خوبی انجام شد.


وی با بیان اینکه حدود 6 سال است که در مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت می‌کنم، ابراز داشت: طی این سالها همیشه تا مرحله استانی حضور یافته و در ادامه از شرکت در مسابقات ملی محروم بوده‌ام.


شرکت کننده رشته حفظ 10 جزء مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن در خصوص نحوه ورودش به عرصه قرآنی گفت: فارغ التحصیل دانشگاه علوم قرآنی هستم و پس از فارغ التحصیلی حفظ قرآن را در دستور کار قرار دادم.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه قرآنی بر روی همه بخش‌های زندگی تاثیرگذار است، تصریح کرد: کلید انس با قرآن حفظ قرآن است و به همه همسالانم این امر را توصیه می‌کنم.


یعقوبی با بیان اینکه در شهرستان دهاقان فعالیت‌های خوبی در زمینه آموزش قرآن انجام نمی شود، ابراز داشت: مسئولان باید قرآن و آموزش این کتاب آسمانی را جدی بگیرند چرا که هر چه مردم با قرآن انس داشته باشند از نظر اجتماعی و فرهنگی شهر سالم‌تری را خواهیم داشت.

کد خبر 1090722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha