کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست

حسنوند با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید جدول زمان‌بندی و برنامه پنج ساله تعریف شده داشته باشند گفت: کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست و همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه همه‌جانبه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (پنجشنبه ۱۱ شهریور) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه شورای اداری، یک شورای مهم و راهبردی است اظهار کرد: سیستم اداری باید از انضباط کامل برخودار باشد و همچنین برقراری ارتباط، تعامل و هم‌افزایی درون سازمانی و برون دستگاهی ضرورت دارد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید جدول زمان‌بندی و برنامه پنج ساله تعریف شده داشته باشند افزود: کم‌کاری و سهل‌انگاری در عملکرد مدیران قابل قبول نیست و همه باید با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق برنامه‌های توسعه همه‌جانبه تلاش کنند.

 

وی اذعان کرد: هر دستگاه و سازمان وظایف تعریف شده‌ای دارد که لازم است پیگیری و تلاش شبانه‌روزی جهت انجام وظایف محوله شده به دستگاه‌ها در دستور کار مدیران باشد.

 

حسنوند با بیان اینکه مدیران باید خلاقیت و برنامه داشته باشند تصریح کرد: کارشکنی توسط برخی از کارشناسان در ادارات برای ما قابل قبول نیست و مدیران و کارشناسان باید مسئله تکریم ارباب رجوع را دنبال کنند.

 

وی موضوع اشتغالزایی برای جوانان را اولویت اول در شهرستان اندیمشک دانست و خاطر نشان کرد: شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که از سرمایه و ظرفیت‌های این شهرستان استفاده می‌کنند، نباید نیروی غیربومی استخدام کنند چرا که اشتغال در پروژه‌های شهرستان حق جوانان اندیمشکی است.

 

کد خبر 1090734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha