یکی از دغدغه های اصلی مردم  مشکل بیکاری، تورم و گرانی است

آیت الله حسینی بوشهری گفت:یکی از دغدغه های اصلی مردم ما در این روزها مشکل بیکاری و تورم و گرانی است و دشمن هم از این حربه برای دلسرد کردن مردم و فاصله انداختن بین آنها و مسئولین استفاده می‌کند که باید مراقب نقشه های شوم و فتنه‌های دشمنان باشیم.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: امروز به برکت دولت انقلابی فرصت ارزشمندی برای خدمت در اختیار مدیران جوان و با انگیزه قرار گرفته و باید از این فرصت برای خدمت به نظام ،اسلامی و مردم استفاده کرد.

 

وی با اشاره به گستردگی این وزارتخانه یادآور شد: وزارتخانه کار یک مجموعه بسیار بزرگ مردمی است که امروز خداوند متعال امکان خدمت را به شما داده است که باید از این لحظه ها استفاده شایسته داشته باشید.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تاکید مجدد بر اصلاح ساختار این مجموعه یادآور شد: متاسفانه مدیران و افراد پاکدست و دلسوز به علت ضعف سیستم و مشکلات سیستم اداری حذف می‌شوند و انگیزه خدمت از آنها سلب می شود بنابراین باید ساختار ها را اصلاح کرد تا بشود از مدیران انقلابی دلسوز و با انگیزه در مجموعه مدیریت دولتی استفاده کرد.

 

آیت الله حسینی بوشهری انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی دانست و افزود: تا زمانی که مردم در کنار مدیران باشند کشور از هر نوع فتنه و گزندی در امان خواهد ماند.

 

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مردم ما در این روزها مشکل بیکاری و تورم و گرانی است و دشمن هم از این حربه برای دلسرد کردن مردم و فاصله انداختن بین آنها و مسئولین نظام اسلامی استفاده می‌کند که باید مراقب نقشه های شوم و فتنه‌های دشمنان باشیم.

 

آیت الله حسینی بوشهری گرفتن فکر و اندیشه مردم و تهی کردن آنها از هرگونه تفکر و تعقل را از دیگر توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: دشمن بیکار ننشسته و آنچه که بیشتر از جنگ نظامی خطرناک تر است همین است که دشمن می خواهد فکر اندیشه مردم را بگیرد در واقع آنها را از تصمیم‌گیری و مسئولیت پذیری در کشور دور کند.

 

وی اضافه کرد: وظیفه شما مدیران در این شرایط بسیار سنگین است و باید این فتنه‌ها را رصد کنید و با اجرای طرح ها و برنامه های تدافعی توطئه های دشمنان را ناکام کنید.

 

آیت الله حسینی بوشهری با تبریک انتخاب آقای عبدالملکی فزود: حوزه علمیه قم در کنار این وزارتخانه کار رفاه اجتماعی خواهد بود و آمادگی دارد از همه توان خود برای پیشبرد اهداف و برنامه های مردمی این وزارتخانه استفاده کند.

کد خبر 1090779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha