زندان محلی برای اصلاح رفتاری و بازاجتماعی کردن زندانیان است

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان عنوان کرد: زندان در مسیر تحقق آموزشگاه بازپروری شخصیتی و اصلاح رفتاری و باز اجتماعی کردن زندانیان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با همراهی فتحی مدیرکل زندانهای کردستان با حضور در زندان مرکزی سنندج ضمن بازدید محیطی از فضاهای آموزشی و کارگاه‌های تولیدی و حضور در بندهای اقامتی زندانیان با اقدامات و فعالیت‌های صورت پذیرفته و در حال انجام، در راستای اهداف اصلاحی و تربیتی در این مرکز آشنا و با مددجویان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

 

 

وی در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندان و مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های بازپروری با ایجاد فضا و بستر مناسب آموزشی و کارگاهی و استفاده بهینه از امکانات موجود با توجه به کمبود فضایی فیزیکی در زندان قابل تحسین است.

 



رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان زندان در تحقق اهداف حمایتی و بازسازی شخصیتی زندانیان گفت: امیدوارم با این اقدامات شاهد بازگشت توام با حرفه آموزی زندانیان  به اجتماع باشیم.

 

 

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های مراکز تامینی و تربیتی و کمبود امکانات کافی در خصوص افزایش بودجه و اعتبارات زندان، قول مساعد داد.

کد خبر 1090780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha