صحیفه سجادیه نیاز امروز بشر /خدمت به امام سجاد(ع) وظیفه همه است

حجت الاسلام عامري خدمت به امام سجاد(ع) را وظيفه همه دانست وگفت: امام چهارم شيعيان دين بزرگي بر گردن همه دارد و بايد نسبت به پاسداشت فرزندان و نوادگان آن حضرت نيز برنامه ريزي لازم را داشته باشيم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام «ابوذر عامري» در مراسم آئين تکريم امامزاده اظهر بن زيد بن زين العابدين(ع)  در شهر درجزين و در راستاي يازدهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع) با اشاره به جايگاه ويژه امامزادگان در دين اسلام و ايران اسلامي ،بيان کرد: ايران اسلامي از وجود ارزشمند امامزادگان زيادي بهره مند شده است و از نورانيت مرقد مطهر امامزادگان واجب التعظيم بهره مند مي شود .  

 

امام جمعه درجزين صحیفه سجادیه را نیاز امروز بشر عنوان کردوافزود: امام سجاد(ع) این نیاز را در قالب دعا، معارف ژرفی را برای ما روشن کرده است.

 

وی با بیان اینکه امام سجاد (ع) احیاگر اسلام ناب و منجی مسلمانان است تصریح کرد: معرفی آموزه‌های این امام بزرگوار در جامعه اسلامی و پیروی از آن یک ضرورت است.

 

حجت الاسلام عامري تصریح کرد: با نگاهی به حیات امام سجاد(ع) و نقش صحیفه سجادیه در دوران امامت آن حضرت می توانیم به خوبی درک کنیم که این کتاب چقدر می تواند در انسان‌سازی و جامعه‌سازی به ما کمک کند.

 

امام جمعه درجزین ضمن تقدير از برگزاري مراسم تکريم از امامزاده اظهر بن زيد بن زين العابدين (ع) در شهر درجزين اظهارامیدواری کرد: اين برنامه در سالهاي آينده نيز ادامه داشته باشد و برنامه هاي جانبي و فرهنگي ديگري نيز به آن افزوده شود.

 

وي با تاکيد بر اينکه بتوانيم اين برنامه را به عنوان روز درجزين معرفي کنيم،ادامه داد: خدمت به امام سجاد(ع) وظيفه همه است و امام چهارم شيعيان دين بزرگي بر گردن همه دارد و بايد نسبت به پاسداشت فرزندان و نوادگان آن حضرت نيز برنامه ريزي لازم را داشته باشيم.

کد خبر 1090866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha