دولت افرادی را برای پست های مدیریتی انتخاب کند که انگیزه شان خدمت به مردم است

آیت الله عابدینی گفت: اقدام دیگر دولت در حوزه انتخاب استانداران و مسئولان است که لازم است کسانی را انتخاب کنند که حرف و عمل شان یکی باشد و نباید کسانی انتخاب شوند که انگیزه خدمت به مردم ندارند و انگیزه آنها تنها رسیدن به مقام و میز و صندلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۲ شهریور) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود در خصوص دولت اسلامی و مسئولان معیارهایی را بیان فرمودند که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و وقتی مردم به شما اعتماد کرده و امید به شما داشتند، با شما راه می آیند و کمک می کنند و این بزرگترین سرمایه برای دولت است که بتواند اعتماد مردم را جلب کند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به آغاز فعالیت دولت سیزدهم، مردم بسیار امیدوار هستند و با توجه به آنچه از آیت الله رئیسی دیده اند، باور دارند که ایشان همان کسی است که در برابر ظلم و ستم می ایستد بنابراین این اعتماد ایجاد شده باید حفظ شود.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خوشبختانه وزرا با رأی بالای نمایندگان مجلس کار خود را آغاز کردند و اقدام دیگر دولت در حوزه انتخاب استانداران و مسئولان است که لازم است کسانی را انتخاب کنند که حرف و عمل شان یکی باشد و نباید کسانی انتخاب شوند که انگیزه خدمت به مردم ندارند و انگیزه آنها تنها رسیدن به مقام و میز و صندلی است.

 

وی تأکید کرد: امیدواریم مسئولیت ها به دوستداران و دلسوزان انقلاب سپرده شود، به کسانی که حاضر هستند جان و مال خود را نثار انقلاب کنند و اینگونه مردم شیرنی عدالت را خواهند چشید.

 

امام جمعه قزوین در ادامه به سالروز قیام ۱۷ شهریور اشاره کرد و گفت: در ۱۷ شهریور ماه سال ۵۷ عده ای از مردم بی رحمانه مورد هدف گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند و رژیم شاهنشاهی با حمایت های آمریکا به ملت ما ظلم ها کرد.

 

وی افزود: گرگ صفتی آمریکایی ها در اتفاقات اخیر افغانستان هم قابل مشاهده است که اقدام به انفجار فرودگاه افغانستان کردند و سپس با ذلت و سرافکندگی این کشور را ترک کردند و ان شاالله به زودی شاهد نابودی کفر، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشیم.

 

آیت الله عابدینی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید کردند که ما طرفدار مردم افغانستان هستیم و مردم مظلوم افغانستان برای ما مهم هستند و هر وقت کسی آمد که خادم این مردم شد و امنیت و آرامش را برای آنها فراهم آورد، ما او را تائید می کنیم.

 

وی یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت ها آمده و می روند و نوع رابطه ما با آنها بستگی به رابطه آنها با ما دارد و خداوند متعال را شاکر هستیم که شکست مفتضحانه آمریکا در افغانستان همانند شکست آنها در عراق و سوریه بود.

 

امام جمعه قزوین به سالروز شهادت رئیس علی دلواری اشاره و خاطر نشان کرد: شخصیت هایی همچون رئیس علی دلواری جان خود را فدای این کشور کردند تا استعمارگران را سر جای خود بنشانند و وقتی ریشه های پیروزی انقلاب اسلامی را می نگریم شخصیت هایی همچون رئیس علی دلواری را می بینیم که به ما مقاومت آموختند.

 

کد خبر 1090898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha