مطالبات مردم از دولت سیزدهم توجه دولت به محرومان است

حجت‌الاسلام صفایی پور خواستار توجه دولت به محرومان توسط مسئولان شد و گفت: رئیسی در ابتدای دولت خود نشان داده نگاه مثبتی به مناطق محروم دارد لذا امیدواریم وزرا نیز به وعده‌هایشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «قربانعلی صفایی پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی توجه دولت به محرومان را از جمله مطالبات مردم از دولت سیزدهم عنوان کردوگفت: مسئولان باید با مردم و بین مردم بودن را به صورت واقعی به منصه بروز و ظهور برسانند.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه رئیسی در آغاز نشان داده که عملکرد خوبی در زمینه اعتماد سازی بین مردم داشته است،  اضافه کرد: رئیسی در ابتدای دولت خود نشان داده نگاه مثبتی به مناطق محروم دارد لذا امیدواریم وزرا نیز به وعده‌هایشان عمل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار ترمیم اعتماد از دست رفته مردم شده‌اند،اظهارداشت: اشرافی‌گری و عدم توجه به وعده‌ها از مسائلی بود که مردم را بی اعتماد کرد.

 

حجت الاسلام صفایی‌پور با بیان اینکه شجاعت در پذیرش اشتباه و عذرخواهی در کنار تلاش برای جبران از دیگر مسائلی است که اعتماد می‌آفریند، افزود: امروز متولیان باید با توجه به ناکارآمدی سیاست فرهنگی و تهاجم سازمان یافته فرهنگی علیه کشور، برنامه عملیاتی برای تغییر ساختار مدیریت فرهنگی کشور ارائه کنند.

کد خبر 1090907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha