شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمتگذاری است

امام جمعه سنندج گفت: شایسته‌سالاری و ارزش مسئولان به خدمتگذاری است نه پشت میزنشینی که این مهم رضایت خداوند و مردم را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهرستان سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران این شهرستان اظهار کرد: مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری را در مسیر خدمت به مردم و توسعه جامعه دنبال کنند و زمینه عبور از مشکلات و بحران را در جامعه فراهم آورند.


وی با بیان اینکه در شرایط موجود، مشکلات اقتصادی و گرانی از ویروس کرونا خطرناکتر است، افزود: انتظار می‌رود مسئولان و دولت با عمل کردن به وعده‌های خود مبنی بر تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروزه مشکلات معیشتی زندگی را بر اقشار ضعیف جامعه دشوار کرده و براساس فرموده رهبری، فلسفه وجود مسئولان خدمت به مردم استکه باید در همین مسیر حرکت کنند.


ماموستا رستمی با اشاره به جان باختن ۱۶ نفر در حادثه رانندگی روستای پالنگان که روز گذشته اتفاق افتاد، ضمن تقدیر از تلاش نیروهای امدادی، اورژانس و پلیس، افزود: امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و خداوند به بازماندگان جانباختگان صبر و برای مصدومین شفای عاجل عنایت فرماید.


وی توجه به دعا و راز و نیاز را مورد تاکید قرار داد و گفت: پیامبران الهی همواره دست به دعا بوده‌اند و ما نیز نباید از این مهم غافل باشیم.


وی شروع سفرهای رئیس جمهور به استان‌های مختلف را نشان از عزم ایشان به رفع مشکلات دانست و اضافه کرد: امیدواریم این روند ارزشمند زمینه رفع مشکلات را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم سازد.

 

امام جمعه سنندج حضور رئیس جمهور در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان را نشان از غمخواری و توجه وی به مردم برشمرد.

کد خبر 1090908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha