برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: یکی از ویژگی های متقین، ایمان به عوامل معنوی در کارهاست، برای ریشه کنی ویروس کرونا، هم به عوامل مادی و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنیم و هم به عوامل معنوی و دعا و مناجات با خدا.
وی افزود:‌رهبر حکیم انقلاب فرمودند مردم این چهار کار را انجام دهند: ماسک زدن، فاصله، تهویه مناسب و شستن دستها را انجام دهید، ائمه جماعات و امنای مسجد، با استعانت از امام سجاد علیه السلام و لبیک به درخواست رهبر معظم انقلاب، در مساجد و هیئات و اماکن مقدسه، بین دو نماز، دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کنند.
حجت الاسلام حیدری با اشاره به آغاز دولت جدید و رای اعتماد مجلس به وزرای دولت سیزدهم اظهار داشت: برای تحقق دولت اسلامی و برداشتن گام بلند در جهت تمدن اسلامی، نیاز به یک تحول اساسی داریم،مهمترین وظیفه دولت جدید، بازسازی اعتماد عمومی است،اعتماد عمومی مردم به دولت، در گرو عمل به وعده ها، صداقت در گفتار و رفتار، تحول در ساختار اداری کشور، حضور مستمر و مؤثر بین مردم و برنامه ریزی سنجیده و اقدام انقلابی است.
امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: برای جلب اعتماد عمومی، باید مدیران انقلابی در رأس امور باشند، از جوانان متعهد و متخصص بومی درخواست میکنم برای آبادانی و پیشرفت فیروزکوه تلاش بیشتری کنند و در شهرستان حضور پیدا کنند.
وی مشکلات گردشگری شهرستان فیروزکوه را خاطر نشان کرد و بیان کرد: اداره مهم گردشگری در فیروزکوه باید فعال باشد؛ از جوانان متعهد بومی در اداره گردشگری استفاده شود، مردم از وضعیت گردشگری شهرستان گلایه و شکایت دارند؛ اگر گردشگری فیروزکوه ساماندهی شود، فرصت بزرگی برای شهرستان خواهد بود.

 

کد خبر 1090919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha