مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در حوزه علمیه جعفریه رستمکلا برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در حوزه علمیه جعفریه رستمکلا با سخنرانی حجت الاسلام عالی از وعاظ و سخنوران کشوری و با نوای حاج حسن کاشانی از مشهد در جوار تربت مطهر آیت الله علامه ایازی(ره) و دو یادگارش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «مسعود عالی » شب گذشته(۱۲شهریور) در مراسم عزاداری ویژه شهادت امام سجاد (ع) در حوزه علمیه جعفریه با اشاره به دوران خفقانی که امام سجاد(ع) زندگی می کرد بر ولایتمداری و بصیرت افزایی این امام تاکید کرد و گفت: صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) پر از مسائل مختلفی است که باید الگوگیری شود.

 

این واعظ و سخنور کشوری افزود: امام سجاد(ع) پیام رسان واقعی کربلا در کنار حضرت زینب(س) بود و باید بدانیم که قیام و نهضت عاشورا به همت و تلاش این بزرگواران به ما منتقل شده است.

 

وی یادآور شد: دوستی با اهل بیت(ع) راه نجات است و همگان باید در این راستا تلاش کرده و با افزایش دوستی با ائمه اطهار(ع) راه نجات و رستگاری پیش گیریم.

 

به گزارش شبستان، مراسم عزاداری شهادت امام سجاد(ع) در حوزه علمیه جعفریه رستمکلا با سخنرانی حجت الاسلام عالی از وعاظ و سخنوران کشوری و با نوای حاج حسن کاشانی از مشهد در جوار تربت مطهر آیت الله علامه ایازی(ره) و دو یادگارش برگزار شد.

کد خبر 1090943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha