نمایشگاه فرهنگ و تربیت عاشورایی «عطر سیب» در سنگر دایر شد

نمایشگاه عطر سیب با محوریت فرهنگ و تربیت عاشورایی به مدت یک هفته در گلزار شهدای سنگر دایر شد.

«سعید احمدی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه نمایشگاه «عطر سیب» به مناسبت دهه سوم محرم در سنگر برپا شده است اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت فرهنگ و تربیت عاشورایی به مدت یک هفته از روز گذشته(۱۲ شهریور) به همت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج هنرمندان سنگر جنب گلزار شهدای سنگر دایر شده است.



مسئول بسیج هنرمندان سنگر برپايی اين نمايشگاه در سومین دهه از ماه محرم را با هدف فضاسازی تبليغی برای آشنايی هر چه بيشتر مردم با تشكل‌های دينی و فعاليت‌های فرهنگی بخش سنگر عنوان کرد و افزود: یکی از کاربردهای نمایشگاه این است که محل تلاقی مثبت برای برگزار کنندگان و از سویی مخاطبین است تا با این ارتباط دوسویه و چهره به چهره فرصتی برای ارتقاء توانمندی ها و آشنایی با میل و سلیقه جامعه فراهم شود.



وی همچنین تصریح کرد: نمایشگاه‌ها دغدغه فرهنگی و اجتماعی دارند و معتقد هستیم می­ توانند وجدی در جامعه به وجود بیاورند، در همین راستا این نمایشگاه با 9 غرفه برگزار شده است.



احمدی پور ارتقای سطح فرهنگی و سپس ارتقای سطح مطالعه در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه تبیین سبک زندگی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب است.



وی در ادامه با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی کتاب و لوازم التحریر، انواع چادر، شال، چفیه، نمایشگاه عکس، ایستگاه صلواتی و... به معرض دید عموم درآمده است گفت: در این نمایشگاه ستاد عتبات و عالیات، دبستان و پیش دبستانی دخترانه رضوی، گروه فرهنگی فاطمیون، ستاد نماز جمعه سنگر، مرکز نیکوکاری شهدای سنگر، هیئت رزمندگان اسلام، بسیج هنرمندان و... حضور دارند و به معرفی کارها و برنامه های خود می پردازند.



احمدی پور یادآور شد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۱۸ الی ۲۳ برای بازدید عموم باز است.

 

کد خبر 1090985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha