تربیت نیروهای متعهد و کارآمد شعار کانون های فرهنگی هنری است

حسن زاده، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر را مهمترین شعار مدیران کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: احیای نقش واقعی فرهنگی هنری مساجد، تربیت و روستاها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از اهداف تشکیل کانون های مساجد است.

«محمدرضا حسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، با تاکید بر لزوم احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ دینی اظهار داشت: کادرسازی، توانمندسازی و هدایت ظرفیت‌های موجود مردمی به سمت اهداف متعالی و استقرار ارزش‌های دینی از وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر را در بستر مساجد دانست و افزود: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد امکان‌پذیر است.

 

وی ساماندهی و به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را در روند فعالیت های فرهنگی هنری تاثیر گذار دانست و گفت: پیوند شبکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با نهاد خانواده، مدارس، مراکز و نهادهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی بچه های مسجد را به کار و تلاش سوق داده است.

 

حسن زاده بابیان اینکه مساجد همواره نماد همدلی و همگرایی است افزود: از فضای مجازی در راستای انعکاس فعالیت مساجد و یا فعالیت‌های مسجد محور استفاده شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر را مهمترین شعار مدیران کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از اهداف تشکیل کانون های مساجد است.

 

کد خبر 1091039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha