کتاب باید در سبد هزینه خانوار قرار گیرد

حجت الاسلام سیدمحمدی با بیان اینکه کتاب باید در سبد هزینه خانوار قرار گیرد از همگان برای مشارکت پرشور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

حجت الاسلام « سیدحسن سیدمحمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با تاکید بر اینکه کتاب باید در سبد هزینه خانوار قرار گیرد گفت: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تقویت شود.

 

امام جمعه رودبار تاکید اسلام بر ترویج فرهنگ مطالعه و بهره گیری از تجارب و تفکرات دیگران برای توسعه و تعالی را مورد اشاره قرار داد و افزود: اسلام همگان را به علم آموزی در همه سنین سفارش کرده که برای رسیدن به حقیقت باید دنبال علم و حکمت باشید.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوان رضوی و بخش ویژه دلنوشته به امام زمان(عج) از همگان برای مشارکت در این جشنواره دعوت کرد.

 

امام جمعه رودبار فراگیر شدن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و حضور کتاب در زندگی انسان‌ها را موجب توسعه و تعالی دانست و اذعان کرد: مطالعه موجب پیشرفت در زندگی فردی و اجتماعی شده و به تبع آن پیشرفت جوامع بشری را به همراه دارد.

 

گفتنی است، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از 22 خرداد لغایت 1 آبان سال جاری با معرفی 6 عنوان کتاب با موضوع سیره و سبک زندگی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و بخش ویژه با موضوع امام زمان(عج) در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و در بخش‌های مختلف نقاشی، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، پویش کتابخوانی، #پویش_برای_امام_زمانم، داستان کوتاه(داستانك)، دل نوشته و متن ادبی، قصه‌گویی، تولید آثار هنری، حمايت از چاپ و انتشار منابع برتر (ويژه ناشران) و مروّجان فرهنگ رضوی (ويژه کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی) در حال برگزاری است.

 

علاقمندان می‌توانند با ورود به سایت جشنواره به نشانی Samakpl.ir و یا نصب نرم افزار ویژه تلفن همراه در این رویداد بزرگ کتابخوانی شرکت و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

 

 

 


کد خبر 1091044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha